نشست شورای مدیران بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد

تاریخ ارسال : 1403/02/17

نشست شورای مدیران بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد

نشست شورای مدیران بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد
اولین جلسه ی شورای مدیران بنیاد مسکن استان تهران در سال ۱۴۰۳ ، با حضور مهندس زمانی مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان تهران،حاج آقا  جواد نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین و مدیران و روسای ادارات استان و مدیران بنیاد مسکن شهرستان ها  و کارشناسان مسئول حوزه ها به میزبانی شهرستان شمیرانات برگزار گردید.
این نشست با یک صبحانه کاری در جوی بسیار صمیمی اغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی در ابتدای شروع مراسم ،آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای حامد حاجی تلاوت گردید و سپس تمامی پرسنل به احترام سرود جمهوری اسلامی ایران به پا خواسته و به پرچم مقدس ایران اسلامی ادای احترام کردند.
در ادامه با سخنرانی جناب اقای مهندس زمانی به طور رسمی نشست شورای مدیران اغاز گردید.
مهندس زمانی در ابتدا با تشکر از همه عزیزان جهت شرکت در جلسه  و همچنین تقدیر و تشکر از اقای توکل به خاطر قبول میزبانی ،  ارزوی توفیق و‌سربلندی برای همه همکاران را از خداوند متعال خواستار شدند.
در ادامه ایشان با اشاره به برنامه های جدی و پیش روی در سال ۱۴۰۳ و‌تبیین هدفمند در جهت اماده سازی طرح ها و پروژه ها تصریح کرد : از جمله واگذاری ۱۰ هزار قعطه زمین به متقاضیان و احداث مسکن شهری ، احداث مسکن محرومین، و نهضت ملی   به تعداد ۶۰۰۰ هزار واحد در دست اجرا می باشدو اصلی ترین موضوع در هر حوزه ای که قرار هست پیگیری شود اجرای برنامه ی مدون و ارتباط مشترک حوزه ها چه عمران روستایی و چه مسکن شهری وهمچنین شروع ۳۰۰ واحد توسط حوزه روستایی می باشد
 وی افزود متقاضیان هدف تعداد ۴۰۰۰ هزار فقره تسهیلات طرح ویژه بازسازی  تا انتهای  خردادماه بایستی به بانک های عامل معرفی شوند  و همچنین باید در جهت تامین زمین و ساخت مسکن برای اقشار کم درامد اقدامات لازم صورت پذیرد .
در ادامه نشست شیخ جواد نوری مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان در ابتدای سخنرانی با عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی به فضیلت خانه دار کردن محرومین و دعای خیر مردم و‌خداقوت به همه مسؤلین بنیاد مسکن استان تهران به شرح برنامه های حوزه ها و تقویت حساب ۱۰۰ امام و استفاده از توان  انجمن خیرین مسکن ساز پرداختند.
در ادامه تمامی معاونت ها ، مدیران شهرستان ها ، و همچنین کارشناسان تمامی حوزه ها به شرح برنامه های پیش رو و نیازهای لازم برای اجرای آنها پرداختند.

موضوع خبر :
  • نشست
  • شورای
  • مدیران
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
  • تهران
اشخاص :
  • مهندس زمانی-شیخ جواد نوری
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نشست شورای مدیران بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد چیست؟

سوال: